Acciona Mostostal Warszawa jest w Grupie Kapitałowej Acciona.

Mostostal wystąpił na kongresie

06 marca 2008

Jedna z największych firm szkoleniowych "Informedia Polska" poprosiła Mostostal Warszawa o udział w kongresie "Employer Branding". Prezentację poświęconą budowaniu wizerunku dobrego pracodawcy wygłosiła Agnieszka Kuźma - Filipek, kierownik działu Public Relations w spółce. Spotkanie specjalistów z branż: PR i HR odbyło się 6 i 7 marca w hotelu InterContinental w Warszawie.

W swoim wystąpieniu Agnieszka Kuźma - Filipek na przykładzie działań i projektów realizowanych przez Mostostal Warszawa zaprezentowała strategię firmy w zakresie budowania jej wizerunku wśród potencjalnych pracowników. Podkreśliła znaczącą rolę jej współpracy z uczelniami wyższymi i szkołami o profilu budowlanym w procesie rekrutacyjnym. W sektorze budowlanym, w którym brakuje fachowców, ich pozyskiwanie stało się coraz trudniejsze. Firmy prześcigają się w wymyślaniu działań zachęcających potencjalnych kandydatów do wyboru ich ofert. Dlatego dla firm budowlanych tak ważne jest kształtowanie ich wizerunku, jako dobrego pracodawcy. Niezbędna jest zatem strategia działań uwzględniająca zintegrowaną współpracę specjalistów od komunikacji i tych, zajmujących się sprawami personalnymi.