Mostostal Warszawa zrealizuje kolejną inwestycję dla Ronson Development
Ronson Development wybrał Mostostal Warszawa SA na Generalnego Wykonawcę kolejnego etapu inwestycji „Osiedle Espresso” przy ul. Jana Kazimierza w Warszawie.
Warta 34 200 000 zł netto umowa dotyczy wybudowania budynku mieszkalnego wielorodzinnego z biurami i usługami oraz garażem podziemnym, wraz z niezbędnymi dojściami i dojazdami oraz infrastrukturą towarzyszącą. Inwestycja powstanie na nieruchomości gruntowej położonej przy
ul. Jana Kazimierza róg ul. Hubalczyków na warszawskiej Woli. Budowa zostanie zrealizowana przez Oddział Centralny Mostostalu Warszawa. To kolejne osiedle mieszkaniowe, po warszawskim „Verdisie” (również zlokalizowanym na Woli) oraz „Kamienicy Jeżyce” w Poznaniu realizowane przez Mostostal Warszawa dla Ronson Development.
„Projekt przewiduje budowę budynku mieszkalnego ze 142 mieszkaniami, zlokalizowanymi na ośmiu kondygnacjach nadziemnych budynku. Na parterze znajdzie się też 8 lokali usługowych. Dla zapewnienia niezbędnej ilość miejsc parkingowych w projekcie przewidziano dwupoziomowy garaż podziemny na 175 samochodów, który zostanie zlokalizowany pod budynkiem mieszkalnym
i dziedzińcem wewnętrznym. Wprowadzenie na budowę planowane jest na początku grudnia br.” – powiedział Artur Soczewica, Dyrektor Oddziału Centralnego Mostostal Warszawa SA.
Wg planów Inwestora „Osiedle Espresso” na Woli ma być miejscem dla młodych i dynamicznych ludzi. W projekcie przewidziano wiele ogólnodostępnych pasów zieleni z ławeczkami i niskim oświetleniem. Przy wewnętrznych ciągach komunikacyjnych zaplanowano też oddzielone zielenią - miejsca wypoczynku dla osób starszych. Obszar oświetlony będzie lampami wolnostojącymi, oraz punktami świetlnymi w posadzce. Ze względu na warunki nasłonecznienia plac zabaw dla dzieci zostanie zlokalizowany w zachodniej części działki, na wewnętrznym zielonym terenie, wspólnym dla przyszłego kompleksu zabudowy.
Inwestor: Ronson Espresso Sp. z oo.
Generalny Wykonawca: Mostostal Warszawa SA.
Termin realizacji: 22 miesiące wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Kwota: 34 200 000 zł netto.
Kierownik kontraktu: Andrzej Kubiak.
Kierownik Budowy: Grzegorz Szymborski.