Koordynator ds. Geotechnicznych
Babica (pow. strzyżowski) woj. Podkarpackie
Zakres zadań
- Weryfikacja dokumentacji geologicznej/geotechnicznej (DGI, DH, DBPG) oraz projektów wykonawczych i technologicznych w zakresie koniecznego monitoringu.
- Kontrola wykonywania prac podwykonawców w zakresie monitoringu geotechnicznego /hydrologeologicznego ( monitoring portali, osuwisk, powierzchniowy etc).
- Kontrola/modyfikacja oraz analiza pomiarów geotechnicznych i hydrogeologicznych (monitoring kontraktowy - inklinometry, piezometry, repery).
- Instalacja oraz pomiar: czujników naprężeń oraz odkształceń, inklinometrów w ścianach szczelinowych oraz w gruncie, piezometrów, ekstensometrów, szczelinomierzy, czujników wibracji.
- Kontrola i weryfikacja poprawności działania systemu studni odwodnieniowych.
- Opracowywanie/weryfikacja programów monitoringu.
- Dzienna kontrola postępu prac i przygotowywanie cotygodniowych raportów.
- Koordynowanie zespołu podwykonawców w zakresie monitoringu.
Nasze oczekiwania
- Kierunkowe wykształcenie wyższe,
- 2-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,
- Wiedza z zakresu wzmocnień podłoża będzie dodatkowym atutem,
- Dobra znajomość warunków fliszu karpackiego,
- Dobra znajomość MS Office i AutoCAD,
- Mile widziana znajomość oprogramowania branżowego,
- Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022 i 2023,
- przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
- atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych)
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Jeśli nie znalazłaś/eś wśród dostępnych ofert zgodnej z Twoimi zainteresowaniami i profilem zawodowym, zachęcamy do pozostawienia aplikacji w naszej Bazie Kandydatów. Skontaktujemy się z Tobą w przypadku adekwatnych dla Twojego profilu projektów rekrutacyjnych.