Koordynator BIM ds. budowy
Poznań woj. Wielkopolskie
Zakres zadań
- Nadzorowanie koordynacji międzybranżowej z wykorzystaniem modeli BIM. Nadzorowanie wykonania modeli BIM i powiązanej z nimi dokumentacji budowy, w tym dokumentacji powykonawczej BIM.
- Definiowanie i realizowanie zadań, harmonogramów, procesów i obsługa urządzeń (np. skanery laserowe) w zakresie cyfryzacji i metodyki BIM w ramach realizowanej inwestycji zgodnie z wymogami BIM klienta i wymogami organizacyjnymi
- Konfigurowanie narzędzi i wykonywanie zadań związanych z ich wykorzystaniem w zakresie metodyki BIM i cyfryzacji w ramach realizowanej inwestycji. Nadzorowanie i zarządzanie platformą cyfrową CDE.
- Opracowywanie dokumentów związanych z metodyką BIM w ramach realizowanej inwestycji. Analizowanie, weryfikowanie i zapewnianie zgodności wymagań technicznych, dokumentacji technicznej i modeli informacyjnych.’
- Zapewnienie przestrzegania standardów i procedur dotyczących metodyki BIM obowiązujących w firmie przez wszystkich uczestników w ramach realizowanej inwestycji.
- Wsparcie i doradztwo w wykorzystaniu metodyki BIM dla pracowników budowy, projektantów, podwykonawców i klienta.
- Prowadzenie szkoleń w zakresie cyfryzacji i metodyki BIM dla pracowników budowy, projektantów, podwykonawców i klienta.
- Prowadzenie i uczestnictwo w spotkaniach technicznych w ramach realizowanej inwestycji.
Nasze oczekiwania
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Znajomość zasad koordynacji międzybranżowej z wykorzystaniem modeli BIM.
- Doświadczenie w projektach typu zaprojektuj-wybuduj,
- Znajomość zasad tworzenia modeli BIM i doświadczenie w modelowaniu
- Znajomość zasad koordynacji międzybranżowej z wykorzystaniem modeli BIM,
- Doświadczenie w pracy z platformami cyfrowymi typu CDE,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i umiejętność przekazywania wiedzy,
- Mile widziane doświadczenie w pracy z otwartymi standardami BIM (OpenBIM).
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022 i 2023,
- przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
- atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych)
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Jeśli nie znalazłaś/eś wśród dostępnych ofert zgodnej z Twoimi zainteresowaniami i profilem zawodowym, zachęcamy do pozostawienia aplikacji w naszej Bazie Kandydatów. Skontaktujemy się z Tobą w przypadku adekwatnych dla Twojego profilu projektów rekrutacyjnych.