Kierownik Działu Ofertowania
Warszawa woj. Mazowieckie
Zakres zadań
- nadzór nad przygotowywaniem ofert przez zespół, w tym weryfikacja wycen,
- przygotowywanie założeń budżetu ofertowego na bazie zebranych ofert od podwykonawców oraz na bazie wyceny własnej,
- przygotowywanie harmonogramu rzeczowo-finansowego cyklu inwestycyjnego zgodnie z wymaganiami SIWZ,
- ocena i kwalifikacja podwykonawców oraz dostawców,
- przygotowywanie dokumentów do udziału w postępowaniu przetargowym,
- prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych z podwykonawcami i dostawcami,
- prowadzenie bieżących statystyk złożonych przez dział ofert,
- zarządzanie podległym zespołem,
- optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze.
Nasze oczekiwania
- wykształcenie wyższe techniczne - z zakresu energetyki lub budowlane,
- min. 5 lat doświadczenia w branży energetycznej lub budowlanej, w tym min. 3 lata w zakresie ofertowania,
- min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- wiedza z zakresu warunków kontraktowych,
- znajomość prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego,
- umiejętność identyfikacji ryzyk związanych z realizacją procesu budowlanego,
- dobra znajomość obsługi programu Norma, MS Project, AutoCAD,
- bardzo dobra znajomość obsługi MS Excel,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji i negocjacji.
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022, 2023, 2024 oraz 2025,
- przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
- atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem, połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych)
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Uwagi
Wysyłając do nas swoje cv prosimy o zamieszczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1a Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.”



Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Jeśli nie znalazłaś/eś wśród dostępnych ofert zgodnej z Twoimi zainteresowaniami i profilem zawodowym, zachęcamy do pozostawienia aplikacji w naszej Bazie Kandydatów. Skontaktujemy się z Tobą w przypadku adekwatnych dla Twojego profilu projektów rekrutacyjnych.