Mostostal Warszawa jest w Grupie Kapitałowej Acciona.
Pokaż menu
Relacje inwestorskie
Media
Kontrahenci
Start
Firma
Oferta
Realizacje
Kariera
Kontakt
Ankieta dla Specjalistów w zakresie budowy obiektów mostowych
Wypełnij formularz
1. Najczęściej spotykanymi problemami eksploatacyjnymi związanymi z przepustami skrzynkowymi są według Pana/Pani:
*
ubytki betonu
rysy i pęknięcia
nieszczelność połączeń pomiędzy prefabrykatami, przecieki
korozja zbrojenia
korozja betonu
zanieczyszczenia i wegetacja roślin
uszkodzenia zabezpieczeń antykorozyjnych
przemieszczenia elementów prefabrykowanych względem siebie
2. Najczęściej występujące problemy związane z montażem przepustów skrzynkowych to:
*
trudność w osiowym ustawieniu przepustów względem siebie
trudność w zaizolowaniu przepustów
trudność w zapewnieniu czystości w miejscach połączeń
inne
Jakie?
*
3. Jakie problemy związane z montażem przepustów skrzynkowych na placu budowy napotkałeś w swojej pracy?
*
4. Zamawiając przepust skrzynkowy o wymiarach 150 cm x 150 cm jego cena w przedziale (...) jest dla mnie satysfakcjonująca:
*
2800 – 2500 zł
2500 – 2000 zł
2000 – 1500 zł
5. Zamawiając przepust skrzynkowy o wymiarach 150 cm x 150 cm jego waga w przedziale (...) istotnie wpłynęłoby na mój wybór podwykonawcy:
*
3100 -3120 kg
mniejsza niż 3100 kg
6. Projektowane/zamawiane dotychczas, według moich doświadczeń, przepusty skrzynkowe nie przekraczały światła o wymiarach:
*
150 cm
200 cm
250 cm
300 cm
7. Obniżenie kosztów robocizny (...) istotnie wpłynęłoby na mój wybór podwykonawcy:
*
z 30 na 20%
z 30 na 10 %
nie ma to dla mnie znaczenia
8. Przy zamówieniu przepustów skrzynkowych o wymiarach 150 cm x 150 cm zwiększenie ładowności na jedną naczepę (...) miałoby dla mnie istotne znaczenie:
*
z 7 szt. na 8 szt.
z 7 szt. na 9 szt.
z 7 szt. na 10 szt.
9. Jeżeli jedynym czynnikiem decydującym byłaby estetyka to wybrałbym:
*
przepust o przekroju skrzynkowym
przepust o zmodyfikowanym przekroju wewnętrznym
przepust o zmodyfikowanym przekroju zewnętrznym
przepust o przekroju innym niż skrzynkowy
10. Jeżeli jedynym czynnikiem decydującym byłaby prędkość przepływu to wybrałbym:
*
przepust o przekroju skrzynkowym
przepust o zmodyfikowanym przekroju wewnętrznym
przepust o zmodyfikowanym przekroju zewnętrznym
przepust o przekroju innym niż skrzynkowy
11. Jeżeli jedynym czynnikiem decydującym byłaby łatwość eksploatacji to wybrałbym:
*
przepust o przekroju skrzynkowym
przepust o zmodyfikowanym przekroju wewnętrznym
przepust o zmodyfikowanym przekroju zewnętrznym
przepust o przekroju innym niż skrzynkowy
12. Mając do wyboru przepust skrzynkowy wybrałbym przepust:
*
o pełnej szczelności połączeń w wieloletniej eksploatacji
o bezobsługowym montażu sekcji
13. Mając na uwadze działanie czynników środowiskowych podczas eksploatacji przepustów, najważniejsza jest dla mnie:
*
odporność powierzchni na ścieranie
odporność i zabezpieczenie materiału przed korozją
szczelność połączeń między prefabrykatami
14. Mając do wyboru przepust skrzynkowy zdecydowałbym się na przepust:
*
o całkowitej odporności na osadzanie brudu
o pełnej odporności na korozję prętów zbrojeniowych
15. Mając do wyboru przepust skrzynkowy wolałbym przepust:
*
o pełnej odporności na korozję prętów zbrojenia
o pełnej odporności na korozję betonu
16. Mając do wyboru przepust skrzynkowy wolałbym przepust:
*
o pełnej szczelności połączeń w wieloletniej eksploatacji
o wysokiej odporności na porastanie roślinami
17. Jeżeli jedynym czynnikiem decydującym byłaby estetyka to wybrałbym:
*
przepust o przekroju skrzynkowym
przepust o zmodyfikowanym przekroju wewnętrznym
przepust o zmodyfikowanym przekroju zewnętrznym
przepust o przekroju innym niż skrzynkowy
18. Biorąc pod uwagę koszty związane z usuwaniem usterek i naprawą przepustów, największe generuje:
*
ubytki betonu
rysy i pęknięcia
nieszczelność połączeń pomiędzy prefabrykatami, przecieki
korozja zbrojenia
korozja betonu
zanieczyszczenia i wegetacja roślin
uszkodzenia zabezpieczeń antykorozyjnych
przemieszczenia elementów prefabrykowanych względem siebie
19. Jeżeli jedynym czynnikiem decydującym byłaby łatwość eksploatacji to wybrałbym:
*
przepust o przekroju skrzynkowym
przepust o zmodyfikowanym przekroju wewnętrznym
przepust o zmodyfikowanym przekroju zewnętrznym
przepust o przekroju innym niż skrzynkowy
20. Mając do wyboru przepust skrzynkowy wybrałbym przepust:
*
o pełnej szczelności połączeń w wieloletniej eksploatacji
o bezobsługowym montażu sekcji
21. Mając na uwadze działanie czynników środowiskowych podczas eksploatacji przepustów, najważniejsza jest dla mnie:
*
odporność powierzchni na ścieranie
odporność i zabezpieczenie materiału przed korozją
szczelność połączeń między prefabrykatami
* - pola wymagane
Wyślij
SPRAWDŹ, KOGO SZUKAMY