Koordynator ds. ESG
Warszawa woj. Mazowieckie
Zakres zadań
- wdrażanie przepisów ESG: znajomość przepisów i standardów dotyczących zrównoważonego rozwoju, aby zapewnić, że firma spełnia wszystkie wymagania prawne oraz branżowe,
- opracowanie strategii ESG dla Grupy Kapitałowej: tworzenie i implementacja strategii zrównoważonego rozwoju, która jest zintegrowana z ogólną strategią biznesową firmy,
- identyfikacja kluczowych obszarów działalności, które mogą być ulepszone pod kątem ekologii, społeczności oraz zarządzania, a następnie opracowanie konkretnych inicjatyw mających na celu poprawę w tych obszarach,
- zarządzanie ryzykiem ESG: ocena i zarządzanie ryzykami związanymi z czynnikami środowiskowymi, społecznymi i zarządczymi, które mogą wpłynąć na działalność firm,
- opracowanie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dotyczącej działań ESG,
- współpraca z organizacjami partnerskimi z obszaru ESG, koordynacja działań włączających pracowników Grupy Kapitałowej w aktywności realizowane w ramach partnerstw,
- budowanie i utrzymywanie relacji z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi, udział w spotkaniach i wydarzeniach związanych z obszarem zrównoważonego rozwoju,
- operacyjne zarządzanie i koordynacja działań w obszarze ESG, monitoring wyników i raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne,
- przygotowywanie raportów ESG które mogą być wymagane przez regulatorów, inwestorów, klientów oraz inne zainteresowane strony,
- kompleksowe koordynowanie projektów w obszarze raportowania ESG,
- koordynacja gromadzenia i opracowywania danych niefinansowych,
- prowadzenie szkoleń z zakresu sprawozdawczości ESG,
- udział w spotkaniach projektowych.
Nasze oczekiwania
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z ESG,
- znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2,
- bardzo dobra znajomość MS Office (Excel oraz PowerPoint),
- wykształcenie wyższe, preferowane specjalistyczne certyfikaty lub szkolenia związane z ESG,
- znajomość regulacji unijnych w zakresie ESG,
- rozumienie procesów sporządzania sprawozdawczości obowiązkowej i umiejętność przygotowywania raportów zgodnych z wymogami regulatorów i oczekiwaniami interesariuszy,
- zaangażowanie, samodzielność i dobra organizacja pracy,
- elastyczność i umiejętność dostosowywania się do zmieniających się priorytetów,
- gotowość do pracy przy kilku projektach jednocześnie,
- otwartość na zmiany i chęć pracy w dynamicznym środowisku pracy,
- umiejętność prowadzenia spotkań, grup roboczych oraz prezentacji.
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022 - 2024,
- proces wdrożenia do firmy zainaugurowany przez dzień adaptacyjny w centrali w Warszawie,
- formę zatrudnienia: kolejno okres próbny, umowę na czas określony, umowę na czas nieokreślony,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy przy kolejnych projektach realizowanych przez firmę,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów oraz koordynatorów i kierowników zespołów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci),
- atmosferę budującą zaangażowanie – konkursy z nagrodami i inicjatywy wewnętrzne dla pracowników takie jak konkurs na zdjęcia z wakacji, konkurs na zdjęcia świątecznej dekoracji biura, konkursy ekologiczne, ponadto obchodzimy m.in. Dzień Budowlańca, Tydzień Bezpieczeństwa,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem – jesteśmy jednym założycieli i aktywnym członkiem Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych),
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Uwagi
Wysyłając do nas swoje cv prosimy o zamieszczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1a Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.”
Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Jeśli nie znalazłaś/eś wśród dostępnych ofert zgodnej z Twoimi zainteresowaniami i profilem zawodowym, zachęcamy do pozostawienia aplikacji w naszej Bazie Kandydatów. Skontaktujemy się z Tobą w przypadku adekwatnych dla Twojego profilu projektów rekrutacyjnych.