Kierownik Działu Ofertowania
Warszawa woj. Mazowieckie
Zakres zadań
- organizowanie pracy i koordynacja prac zespołu ofertowania oraz współpraca z zespołami realizacji kontraktów,
- śledzenie tendencji rynkowych i aktywny udział w aktualizacji baz danych o kosztach inwestycji,
- nadzór nad przygotowywaniem ofert przez zespół, w tym weryfikacja wycen i poprawności kalkulacji,
- przygotowywanie harmonogramów przepływów finansowych dla ofertowanych inwestycji,
- kalkulacja ryzyk i szans technicznych w tym w szczególności proponowanych rozwiązań zamiennych i optymalizacyjnych,
- przygotowywanie dokumentów do udziału w postępowaniu przetargowym,
- prowadzenie bieżącej komunikacji oraz spotkań technicznych z przedstawicielami reprezentującymi inwestora podczas tworzenia ofert.
Nasze oczekiwania
- wykształcenie wyższe techniczne,
- min. 8 lat doświadczenia w branży budowlanej, w tym min. 5 lat w zakresie ofertowania,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- znajomość prawa budowlanego,
- bardzo dobra znajomość rynku usług budowlanych i warunków kontraktowych,
- umiejętność identyfikacji ryzyk i szans związanych z realizacją procesu budowlanego,
- znajomość obsługi programów MS Excel, AutoCAD na poziomie zaawansowanym,
- praktyczna komunikatywna znajomość języka angielskiego z uwzględnieniem słownictwa branżowego,
- dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji i negocjacji.
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022, 2023 i 2024,
- proces wdrożenia do firmy zainaugurowany przez dzień adaptacyjny w centrali w Warszawie,
- formę zatrudnienia: kolejno okres próbny, umowę na czas określony, umowę na czas nieokreślony,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy przy kolejnych projektach realizowanych przez firmę,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów oraz koordynatorów i kierowników zespołów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci),
- atmosferę budującą zaangażowanie – konkursy z nagrodami i inicjatywy wewnętrzne dla pracowników takie jak konkurs na zdjęcia z wakacji, konkurs na zdjęcia świątecznej dekoracji biura, konkursy ekologiczne, ponadto obchodzimy m.in. Dzień Budowlańca, Tydzień Bezpieczeństwa,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem – jesteśmy jednym założycieli i aktywnym członkiem Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych),
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Jeśli nie znalazłaś/eś wśród dostępnych ofert zgodnej z Twoimi zainteresowaniami i profilem zawodowym, zachęcamy do pozostawienia aplikacji w naszej Bazie Kandydatów. Skontaktujemy się z Tobą w przypadku adekwatnych dla Twojego profilu projektów rekrutacyjnych.