Inżynier ds. Planowania i Harmonogramowania
Międzybrodzie Bialskie (pow. żywiecki) woj. śląskie
Zakres zadań
- zapewnienie bieżącego planowania i raportowania postępu prac na budowie,
- opracowywanie harmonogramu zgodnie z przyjętymi wytycznymi i zasadami harmonogramowania,
- tworzenie, aktualizowanie i wprowadzanie zatwierdzonych zmian w harmonogramie budowy, m.in. postęp, obciążenie zasobami, raportowanie krzywych S, interpretowanie sytuacji na budowie,
- opracowywanie harmonogramów naprawczych,
- udział w przeglądach i spotkaniach dotyczących uzgadniania harmonogramu,
- tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy,
- monitorowanie stanu realizacji harmonogramu budowy,
- przygotowanie i weryfikowanie harmonogramów i planów płatności,
- przygotowywanie tabeli rozliczeniowych (PŚP) z podwykonawcami.
Nasze oczekiwania
- wykształcenia wyższego z zakresu inżynierii środowiska, energetyki lub pokrewnego,
- mile widziane doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku,
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- bardzo dobra znajomości obsługi MS Office, w szczególności MS Excel,
- zdolności analitycznych,
- komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole,
- dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022, 2023 i 2024,
- proces wdrożenia do firmy zainaugurowany przez dzień adaptacyjny w centrali w Warszawie,
- formę zatrudnienia: kolejno okres próbny, umowę na czas określony, umowę na czas nieokreślony,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy przy kolejnych projektach realizowanych przez firmę,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów oraz koordynatorów i kierowników zespołów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci),
- atmosferę budującą zaangażowanie – konkursy z nagrodami i inicjatywy wewnętrzne dla pracowników takie jak konkurs na zdjęcia z wakacji, konkurs na zdjęcia świątecznej dekoracji biura, konkursy ekologiczne, ponadto obchodzimy m.in. Dzień Budowlańca, Tydzień Bezpieczeństwa,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem – jesteśmy jednym założycieli i aktywnym członkiem Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych),
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Uwagi
Wysyłając do nas swoje cv prosimy o zamieszczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1a Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.”
Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Jeśli nie znalazłaś/eś wśród dostępnych ofert zgodnej z Twoimi zainteresowaniami i profilem zawodowym, zachęcamy do pozostawienia aplikacji w naszej Bazie Kandydatów. Skontaktujemy się z Tobą w przypadku adekwatnych dla Twojego profilu projektów rekrutacyjnych.