Dyrektor Kontraktu
woj. śląskie
Zakres zadań
-
w związku z planowanym rozwojem i pozyskiwaniem nowych kontraktów szukamy osoby do kierowania projektami w regionie województwa śląskiego oraz małopolskiego,
- nadzór nad jakością, terminowością i dyscypliną finansową prowadzonych prac w trakcie realizacji kontraktu,
- analizowanie budżetu ofertowego oraz przygotowywanie budżetu realizacyjnego budowy, zarządzanie finansowe oraz bieżące kontrolowanie i analizowanie budżetu w trakcie trwania budowy,
- opracowywanie projektu organizacji robót - wybór optymalnego wariantu realizacji kontraktu,
- uczestniczenie w odbiorach końcowych budowy,
- nadzór nad prowadzeniem dokumentacji jakościowej; koordynowanie robót własnych i realizowanych przez podwykonawców,
- organizowanie i uczestniczenie w naradach roboczych,
- rozliczanie finansowe kontraktu i zatwierdzanie dokumentacji podwykonawczej kontraktu do przejęcia przez serwis gwarancyjny,
- analiza ryzyka, bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, opracowanie działań zapobiegawczych i naprawczych.
Nasze oczekiwania
- wykształcenie wyższe,
- wykształcenie podyplomowe z zakresu zarządzana lub ekonomicznie – mile widziane,
- min. 6 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach zarządzających budową (Dyrektor Kontraktu/Kierownik Kontraktu) po stronie Generalnego Wykonawcy z branży energetycznej lub przemysłowej,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- umiejętność zarządzania podległym zespołem,
- komunikatywność i bardzo dobra organizacji pracy własnej.
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022 i 2023,
- przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
- atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
- transparentny system premiowy,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych)
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.



Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Jeśli nie znalazłaś/eś wśród dostępnych ofert zgodnej z Twoimi zainteresowaniami i profilem zawodowym, zachęcamy do pozostawienia aplikacji w naszej Bazie Kandydatów. Skontaktujemy się z Tobą w przypadku adekwatnych dla Twojego profilu projektów rekrutacyjnych.